martes, 26 de noviembre de 2013

Bonan posttagmezon miaj amikoj

Bonan posttagmezon miaj amikoj! (Bona tarda amics meus!)

Aquest ha sigut un cap de setmana molt productiu, aprofitant que hi han hagut menys exàmens que a les setmanes anteriors he anat a fer l'entrevista que ja vaig estar anunciant la setmana passada. He estat a Sant Pau d'Ordal, capital del municipi de Subirats. Aquest poble de 500 habitants alberga un museu d'esperanto únic a Espanya. El seu director, en Rafel Hernández, és fill de l'home que va obrir el museu.Ha estat una jornada interessant, m'ha fet un "tour" pel museu i alhora m'ha ensenyat llibres que hem poden ser útils per al treball.

Aviat faré una visita al centre esperantista de Sabadell, a continuació adjunto un parell de fotos de la meva visita.







"Els classics"

Postals entre esperantistes de tot el món



No hay comentarios:

Publicar un comentario